Wednesday, January 14, 2009

♥新的开始♥

Posted by :♥ :about joan:♥ : at 3:55 AM
**♪_enjoy my life now_♥**


我回来了

这段时间
谢谢我的好朋友
我的家人陪我一起渡过
尤其是我家人
谢谢他们


放心
我现在过得很好
真的~~~~
我和他现在是好朋友的关系

说真的
刚开始时是有点不习惯啦
毕竟四年的感情了
但现在我们酱的关系还不错
我们现在都还有联络


我原谅了他
因为我知道感情这一回事真的是很难说的
看戏也看得多啦
是你的就是你的
不是你的就算你怎样强求
最终不会是你的


他对女朋友真的是很好
这四年来
认识我们的都会知道

他对我有多好
是我对他不好
他才会这样的
你们不要怪他
要怪就怪我吧


虽然他也是有错啦
但我知道他也是很痛苦的
给谁谁也会觉得累
因为我对他这样的不好~~~
哈哈~~
可以说是我长不大吧

我们为什么会酱
真真知道的人很少
所以求求你们不要看外表
就说人家是个怎样的人


我知道现在很多人都会说他是怎样怎样的人

但真真了解他的人没多少

你们要怎样说他也没关系啦
就说个饱咯

毕竟嘴巴是你们的嘛
你们要说些什么我都不能阻止你们

我知道他是怎样的一个人就好了


就拜托你们的嘴巴不要再说人了
我们的事我们会解决
谢谢你们的关心

也希望你们不要再讨论我和他的事了好吗
不要再问东问西了
过去就让它过去好了



我是很坚强的一个人
这些事不会影响到我的




我回复单身了
也算是一件好事吧
之前也有想过了


现在我要好好享受单身的生活
希望会过的很好吧


希望他也是!!!






我会很少update blog了
因为某某的原因让我不想再继续update
我还是会上来看看的
















4 comments on "♥新的开始♥"

myself , me and i on January 16, 2009 at 4:42 AM said...

hapi to noe tat u r fine now.
i noe u can do it joan. be strong n happy. everything will be fine soon. i will support u all the time. cheers up gal....

:♥ :about joan:♥ : on January 19, 2009 at 11:43 PM said...

hi...christine
thx ya...
ya..i will be very strong n happy wan
dun worry about me

haiz...
i noe u all early noe it d
no inform me early oso...
hehe...bt anyway thx 4 ur support ta....

myself , me and i on January 21, 2009 at 4:37 PM said...

sorry not to let u noe early cuz all of us oso dunno how to tell u the truth , scare u will be hurt. but those r the past alde, don look back just look forward. don say thx tpo me , when i break up wit my ex i oso very suffering tat time, but now i'm stand up again even though still cant let go my ex but i noe time will heal me. i can do it so u oso can do it.

:♥ :about joan:♥ : on January 22, 2009 at 10:24 AM said...

when u all noe d????few of my fren had told me when dec ald...i oso gt ask him...bt he say no...so tat i choose to believe him n i really trust him tat he wont do tat kind of thing 2 me...bt at last...i trust wrong ppl...now...i no think him ald...i give up n i wish the girl love him more than me...nt jz play play only...haha...i wan change my 小姐脾气oso...sumtime my family cant tahan me wan...i can easy 2 forget tat sad thing 1...dun worry...cuz i still hv a group of best fren n my lovely parents...n of cuz u laaa...^^...i think i still can find a better man than him 1...u oso can d...u muz faz faz forgot ur ex...n find a good bf who really treat u good...

 

~♥joanne的小小私人空间♥~ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal